20100331

三月末

这个三月,对我来说就只有一个字,
忙!!
没啥大事发生,小事我也想不起。
嗯,努力用力回想中~
先有令我睡觉都会骂脏话的XXX讲师,
然后就是承蒙王群雁小姐热情款待的安顺之旅,
再来就是大姑丈没来得及喝他孙子的满月酒,在睡梦中逝世
虽然说和大姑丈没啥话题聊,甚至见面次数也少得可怜,
但是还是对他的逝世感到惋惜。

我发觉,我看透了生命,不再畏惧死亡。
生命总是有人来了又离去,花开花落,
能不能看到明天的日出还是个未知数,
那何不珍惜当下,拥抱回忆

另外,这个月因为考试吃了很多
每晚都吃不饱睡不好,
在这里给自己拍拍手放烟火,
我已尽力了,
但愿不要死得太难看就好。

有时候,觉得自己很可悲,
上天总是不眷顾我,
别人轻而易举得到的东西,
我要花一辈子的努力才能得到。
我不是咬着锁头出生的有钱人,
只是一个副业卖冰淇淋和当司机的穷学生。
幸福的门槛太高,
我爬不上去,
我想应该是脚太短的关系吧~(嘻)

题外话,有人告诉我说很期待我每次的文章,
听了真的他妈的超(偷笑)
其实有时候觉得没啥人来逛逛我这间店,
写的文章沉闷,没内涵,没营养,没吸引力,
感谢你们不嫌弃,
请大家行行善,帮我按按神出鬼没的广告让我赚点小费
你们的大恩大德,小女子没齿难忘。
对了,写了那么长,其实重点在上面那两句↑(奸笑)

好啦,感谢大家的支持,
祝大家蠢蛋节快乐!

5 comments:

Hey ya , I'm 03 ♥ said...

terima kasih puan joey ,
i want to hui bao u also ,
But TOO BAD ,
ur advertisment din appear right now..

hahaha ..
dun worry .. i will try to come ur blog everyday .

gam xia gam xia gam xia. =D

Anonymous said...

I like ur post!!!(:
I really meant it.^^

Shirley Tai said...

=.=ll the person who is willing for reading yr post. Did u mean me?? hahaha~~
come on, be hardworking. i will read yr post once u updated!!

F!on said...

I WILL FOLLOW YOU~ FOLLOW YOU WHEREVER YOU MAY GO~ except HELL!!! muAhahahaha... like to read ur post because it sounds FARNIE!!! especially the word-"你妈妈的大西瓜" and the one word post-"等"..enjoyed GUESS-game..>.<..overall..jz wanna kacau u..happy april fool..

J0eY said...

03: that's too bad. My adv very emotional one just like the blog owner. It only come out when u least expected. Sigh.

Amberlyn: I know.I know.U like the blog owner too. ^^

Ms Shirley: Yup.I meant u~ U really made up my day!! ♥

Fiowind: Leng lui, I will follow u too!!! support support !!!!