20100128

我要Complain

我要投诉UTXR说他的Lecture Hall是冰箱,
冻得每个人嘴唇发,一直哈秋兼发抖。
啊是怎样?把我们学生都当成生猪肉?要零下2-3°c保存?
Shit!再迟些可以开拍冬季恋歌续集,因为每个人讲话都有雾气,
然后慢慢的你会看到有人开始堆雪人,滑雪起火炉。
这间教室简直不是人呆的,因为我们都是生猪肉

再来就是女生厕所,十间有八间不能上锁,
是经费不够?锁头起价?还是校方想促进女生的团队精神?
连上个厕所也要叫老友帮忙,
注:我不是尿失禁,是要他在厕所外头帮我拉着门把风,
在里头的我还要担心他突然人来疯跟我玩心理战术,
撞门跟我说“Surprise!!!
这个时候我应该会把刚出炉的黑森林蛋糕直接往他脸上扔,
再加上一句谢谢你的惊喜。

童鞋们,来来来,让我们拉布条,游街示众。
反对校方把我们当成生猪肉!
抗议女厕所不能上锁!!
还有,
禁止厕所内玩惊喜!!!
@#¥&!%$#......

3 comments:

Unknown said...

好啊!我支持你!你拿布条,我帮你看水;你游街示众,我在背后帮你喊口号。

J0eY said...

哈哈,点解我觉得我好像比较吃亏??XD

Captainbd said...

Ahoy there, just happened to come across your site.

Regarding your ladies' washroom issue @ block H (all of them), I already have them reported and complained last week but I doubted they had taken any action because I have also reported and complained our malfunctioned PA system of Block I lectures last week but to find them in the same retarded condition today...

For 'north pole' condition of classrooms, may I have more detailed feedback? I need to know the room number and is it always in such freezing condition?

Thanks, am really doing my very best that I could in making our university a 'sound' place.